Duyduk Duymadık Demeyin!

Adres değişikliği

Duyurmayı epey geciktirdim ama yeni adresimiz:  aliozdil.com Her zaman bekleriz... Yanlış çimenliklerde otlamayalım lütfen :)

4 Şubat 2010 Perşembe

İlk Tweet: nn .i.

Dün Tuba'yla Yasemin'deydi Ali. Önce Yasemin'e moda danışmanlığı yapmış:
-Bence giyme o gömleği.
-Neden?
-Beğenmedim hiç ama.
-Nesini beğenmedin?
-Rengini beğenmedim, başka bir şeyler giy bence.
-Peki, başka bir şey giyerim, şimdi sen çık odadan, ben üstümü değiştireyim.
-Tamam tamam, sen değiştir üstünü, ben bakmıyorum.

Daha sonra da Yasemin'in açık duran bilgisayarından ilk tweetini girmiş. Yazarken, elbette konuştuğuna oranla daha gizemli bir insan kendisi, ilk tweet, gördüğünüz üzere şöyle: 
nn .i.

Gerçi sözlü açıklaması daha da kafa karıştırıcı: "Ben bozdum!"

Hiç yorum yok: