Duyduk Duymadık Demeyin!

Adres değişikliği

Duyurmayı epey geciktirdim ama yeni adresimiz:  aliozdil.com Her zaman bekleriz... Yanlış çimenliklerde otlamayalım lütfen :)

9 Şubat 2010 Salı

Ayna ayna söyle bana...

Hadi ayıplanmaktan çekinmeyip anlatayım, o korkunç soruyu ilk benden duydu Ali... Geçen gün evde oturuyorduk, tam hafta sonu sıkıntısı, biraz Ali'yle eğleneyim dedim, sordum: "Alicim, Mahmut'u mu daha çok seviyorsun, Tuba'yı mı?"
Cevap hiç sekmeden geldi: "Ömer'i seviyorum ben." Sonra da ekledi, "Ööb'ü de seviyorum ama, Bakegin'i de seviyorum ama, Bagıg'ı da seviyorum ama, Hayiy'i de seviyorum ama..."

Ömer'le telefon konuşmalarını da Yasemin bir ara yazsın... O vakte kadar, şu iki fotoğrafa bakıp, konuşmaların tonunu tahmin edebilirsiniz...

Bi kere önce o eli indir...

3 yorum:

Matmazel Noraliya dedi ki...

Gidişatı hiç iyi görmüyorum Mahmutcum. Öyle yayılıp bacak bacak üstüne atıyorsa, göbek yapıp karnını kaşıması yakındır..

Mahmut M. dedi ki...

yok yok, ben de korkabilirdim ama, ömer'le yaşamayı reddetti mesela, sen evinde kal, ben tuba'nın evine gidiyorum diyerek... bir yerde sınırını çizmeyi biliyor sanırım, biliyordur di mi?

Matmazel Noraliya dedi ki...

Gece gündüz dua edelim bunun için, baksana morali de bozulmuş..