Duyduk Duymadık Demeyin!

Adres değişikliği

Duyurmayı epey geciktirdim ama yeni adresimiz:  aliozdil.com Her zaman bekleriz... Yanlış çimenliklerde otlamayalım lütfen :)

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Yaşasın 40 haramiler!

Biliyorsunuz, Ali, Babası ve Kırk Haramiler, 2009 Blog Ödüllerinde, aile kategorisinde yarışıyordu. Geçen hafta oylama bitti, merakla sonuçları beklerken telefonum çaldı: "Merhaba, ben Hürriyet'ten arıyorum, tebrikler blogunuz birinci olmuş..."
Cumartesi günü de ödül töreni vardı, gittik ödüllerimizi aldık. babaolmak.com'un kahramanı Z. ve ailesiyle de tanışmış olduk. Ali ile Z., epey eğlendiler, merak edenler, buradan ve buradan kendi gözleriyle görebilirler...

Ödül olarak ne mi aldık? Yıldızlı bir plaket, Letoonia Resorts'dan bir haftalık tatil, ttnet'ten bir senelik wi fi paketi, Digital Age dergisine abonelik, bir de Coca Cola'dan piknik seti!

Yürüttükleri müthiş kampanya sırasında Mehmet Fazıl'la Selman, oy verenlere birincilik durumunda Ali'den öpücük vaadetmişlerdi: Ali'yle Z., herkes yerine bol bol birbirlerini öpüp, sıralarını savdılar. Şimdi sıra Selman'ın Mehmet Fazıl'ı öpmesinde...

Törenden sonra da elbette kös kös evimize dönmeyip, kutlamalara devam ettik: Selman, Hatice, Mehmet Fazıl, Samet, Neslihan, Mehmet ve gecenin sürprizi pazar sabahı 2 seneliğine memleketi terkeden Elif Eda!

Hoşçakal Elif Eda!

Uzun lafın kısası, hem bö!takımı'na, hem de oy vermeye üşense de tezahürat yapan, üşenmeyip oy veren herkese sonsuz teşekkürler...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Walla biz oy da verdik sizin derecenizden kıvanç da duyduk :)
En kral ödül de TTNET 'ten 1 yıllık abonelikmiş :)

Adsız dedi ki...

Sizlerden çok ufaklıklar eğlenmiş :):) (videolar süper Allah nazardan saklasın)

hatice dedi ki...

ali'ye de z.'ye de masallah :) ve tebrikler tabii, tekrar.

yalnız ben opucugumu isterim. gecen gorusmelerimizde pek muvaffak olamamıstık zira.

yine de, selman abinin fazıl abimi opmesini daha buyuk bir heyecanla beklemedigimi soylesem yalan olur ;)

NeLLy dedi ki...

Tebrikler, tebrikler! Çok da yakıştı birincilik.
Oy vermeye üşenmediğim gibi Ali'yi öpmeye de doyamayacağım ilk fırsatta, karşılık beklemeden ;)

Mahmut M. dedi ki...

:)
çok teşekkürler, bu arada silik seksek çizgisi de çok süpermiş...

Sümeyye Özkul dedi ki...

Ali kimi öpmüş de sırasını savmış bilmem, ben öpücüğümü isterim.. zaten ben yokken gidip kaynaşıosunuz, kıskanç bi insanım ben, belirtmek istiyorum...

Adsız dedi ki...

Hocam valla ben bile üşenmeden oy verdim..Tebrik ediyoruz..

Asuman

kibrit kutusu dedi ki...

elifeda hoscakalsin.. kirk haramiler cok yasain.... boyle olsun!

gözlük abi dedi ki...

oy verdiğimiz blogların birincilik kazanması pek güzelmiş. en kırk haramiler kadar sevinçliyiz :)

tubiornat2b dedi ki...

çok kıskandım çoookk :)
tebrik ederim.. çok güzel bir blog hazırlamışsınız.. keşke annem ve babamda benim için blog hazırlasalardı ;) ama daha anneciğime mouse kullanmasını öğretemedik :D
sözü fazla uzatmayayım.. ali beyle birlikte güzel bir hayat geçirmeniz dileğiyle;)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Merhabalar, oncelikle yarisma sonucu icin tebrik ederim :) Ilk kez fark ettim blogunuzu, takip edecegim insallah:)

Alttaki yazilarinizdan birisinde 94' GSU girisli oldugunuzu okudum. Ben de 95' girisliyim :) Blog aleminde rastladigim ilk GSU'lu sizsiniz :) O zamanlar bir avuc ogrencisi olan ve herkesin birbirini tanidigi bir okuldan mezun oldugumuza gore en azinan ortak tanidiklarimiz, arkadaslarimiz vardir. Hangi bolum diye sorsam? Aslinda mail atacaktim ama mail adresinizi bulamadim, kusura bakmayin :))

Ali paşaya fiziken uzaklardan, kalben yakinlardan:) Mehmed Kaan kardesinden kucak dolusu sevgiler :)

selma er dedi ki...

blog birinciliğinizi tebrik ediyorum..bundan sonra da güzel paylaşımlar diliyorum..selma er..

:( dedi ki...

aa ben mehmet fazıl bey beni öpecek sanmıştım :((

LeoTheMaster dedi ki...

videolarınız burada :)

burada