Duyduk Duymadık Demeyin!

Adres değişikliği

Duyurmayı epey geciktirdim ama yeni adresimiz:  aliozdil.com Her zaman bekleriz... Yanlış çimenliklerde otlamayalım lütfen :)

1 Ekim 2007 Pazartesi

Telefonun delikleri içinde....*

Dün akşam bizim derneğin iftarı vardı, Beykoz'da. Ali Bey birkaç gündür çok gezip çok huysuzlandığı için, bu kez de dinlendirelim bakalım ne olacak deyip, anneannesine bırakmayı denedik. Sonuç, bizim açımızdan bakılırsa başarılı; biz de yemeğimizi herkesle birlikte yiyebildik... Ama Ali bizim yemekte olduğumuz saatler boyunca -tecrübeli anne babalar endişelenmesin, topu topu 3,5 saat... Süt stoğumuz da vardı üstelik- yine uyumamış... Gece Tuba Üsküdar'da kaldı, biraz dinlenebilmek için. Ben eve döndüm. Sabah fakülteye geldim, Yıldızhan Hoca'nın açılış dersi için. Telefonumun sesini de kısmamışım, rezillik, Tuba aradı, zor kapattım... Benden 10 dakika sonra da Hoca'nın telefonu çaldı. Ders, Fazıl Say Salonu'nda üstelik... Neyse, Hoca herkesten ama en çok Fazıl Say'ın şahsiyeti maneviyesinden özür diledi... Dersten sonra hemen aradım Tuba'yı, yolundaymış herşey, ama sabah 6'da uyanmış hala uyumamış yine bizimki... Kendisiyle de ilk telefon görüşmemizi yapmış olduk böylece...
-Aloo, Alicim, nasılsın?
-Hııııı...
-Güzelce uyuyacaksın değil mi?
-Iyaaau...
-Peki oğlum çok öpüyorum şimdi seni.
-(Bir umut ahizeye doğru yalanarak) Hohohohuhuhuşuuupp...


*Bu arada bilemedim, "telefonun delikleri içindeeee" miydi, "telefonun delikleri içindeeeen" mi, ne dersiniz?

4 yorum:

sehnaz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sehnaz dedi ki...

Fazil Say Salonunu yorumsuz birakmayi tercih ediyorum.

sehnaz dedi ki...

Evet evet! "Telefonun delikleri i�inde / Ufak tefek parmaklari(n) y�z�nden / Ah bilseniz basimiza ne geldi / K�k kardesimin y�z�nden".
Ali bebom bir an once buyusun de bu sarkiyi kendisinden dinleyelim.

Uyku icin de- vallahi her bebonun bir uyku macerasi vardir. Bizim cok faydasini gorduklerimiz- beboyu hava nasil olursa olsun sabah aksam temiz havaya cikarmak (ilk gunden itibaren) ; anakucagi/kanguru kullanmak (hem de eller bos olur, gerekirse bir yandan yazi yazilir, salata yapilir vs ve de bebo annesinden veya babasindan hic ayrilmamis olur) ve de uykudan evvel bol lavantali banyo yaptirmak (ama oyle boyle degil, buyuk miktarda lavanta tukettik). Bir de yilmadan sarki soylemek lazim (o donem favorilerimiz Mogollar, Bob Marley ve Erkin Koray idi). Zaten goz acip kapayincaya kadar Ali bebo horul horul uyuyan bir insan olacak, bugunlerinizi hatirlayip gulumseyeceksiniz.

Cok sevgiler, bol enerjiler!

Einzelgaenger dedi ki...

mahmut abicim inşallah ali bebike cep telefonu yaklaştırmıyosunuzdur :|