Duyduk Duymadık Demeyin!

Adres değişikliği

Duyurmayı epey geciktirdim ama yeni adresimiz:  aliozdil.com Her zaman bekleriz... Yanlış çimenliklerde otlamayalım lütfen :)

4 Ekim 2007 Perşembe

ali'nin matematik egitimi

sevgili ali,
etrafin sehnaz, mahmut ve oguz gibi matematik dusmanlari tarafindan cevrilmis durumda. ben de dusundum tasindim, en egilebilir yasta oldugunu da goz onunde bulundurarak seni erkenden baslatmaya karar verdim. allahtan yeryuzunde matematigi benden cok daha yaratici bir sekilde kullanabilen insanlar var da elimden kurtulmus oldun. su ornekten derslerine baslamak gerektigi kanaatindeyim. benim buyuk bir hevesle takip ettigim bir blog. copyright islerine bulasasim yok. direkt adresini veriyorum:
http://indexed.blogspot.com/

1 yorum:

Gokce dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.